eftermiddag med Nina!

Igår hade jag en vääldans mysig eftermiddag med min Nina på några klippor med vovvarna, varsin sprite och en påse godis till hands. Kan ju inte blii mycket bättre ;;D känner att jag inte behöver skriva så mycket mer om att det var mysigt, lägger upp bilder istället :P






tack fina!

<3

Camilla

Ser väldigt lovande ut och precis sådär som man vill spendera sin lediga tid. Du hade gärna fått vara med på ett hörn, vi hade en oslagbar kväll, på många sätt och vis. Jag mår bra gull, dock är jag så långt ifrån datorn nu. Blogglusten är i botten men några ord till dig kändes som ett måste. jag lever livet så att säga :) Och så har jag fyra arbetsdagar kvar denna månad innan det vankas elva dagars semester.

Elin

MYS =)

Hej bara kaffehörnan

Gud vilka fina bilder du bjuder på




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR