Grattis!

Idag är det massa firande på gång också :) så mycket fika för min del ;) haha! först har jag varit och fikat på pojkens jobb nu en snabbis, lite blåbärskaka och så lite av min äpple- och rusinkaka, mums! Och snart ska vi iväg oc fira Jonas morfar som fyller år idag! Hurra :) Så då blir det väl lite mer fika kan jag tänka mig. Sen ska jag och Jonas fortsätta in mot stan för att möta upp min mamma och pappa och min födelsedagsbror och Mia. För vi ska alltså fira min storebror också :) Hipp hurra igen! Så vi ska ut och äta, antagligen på texas longhorn :) Så massa skoj och en riktig kalasdag blir det idag! :)

Grattis grattis!


En glad födelsedagsbror! :)





<3


Cissi

Fika kan man aldrig göra för mycket ;P

Ha en bra dag!

Camilla

Du gör mig alltid så glad och nu är det på tiden att jag besvarar dina välvalda meningar till mig. Endast tre dagar kvar sen är det jag som ska få möjligheten att njuta lite. Solen får gärna titta fram igen men om inget värmer vi nog upp varandra bra ändå ;) Massor med mys, firande och äventyr väntar. Huvudsaken är väl egentligen att man uppdaterar och när man väl gör det, är det med kvalitet. Förstår om du är nöjd med din semester, den har sett riktigt lovande ut. Ta hand om dig denna söndag och bara njut.

hihi härligt med glada människor :D

Claudia

haha skön bild med alla armarna!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR