slut på semestern..

Ja nu är mina tre semesterveckor slut.. och man är tillbaka till jobbet.. och vädret är lika grått som man känner sig i princip.. nää! Man får väl ta och pigga upp sig och snart är man väl tillbaka i sin vanliga vardagslunk och det blir lättare att ta sig upp på mornarna. Just idag, sådär första dagen efter världens bästa semester, var det inte bara kul att gå upp. Men som sagt, det blir nog bättre :)

Sista helgen spenderades på blidö med pojken hos hans kompis och hans tjej, det var brännbollsturnering och vi kom 4a av 12 lag :) Väldigt kul hade vi och väldigt stela var vi dagen efter :p Det var riktigt länge sen jag spelade brännboll och man använde sig visst av vissa muskler som man annars inte gör.. och det märktes :P haha! :)

Nä men idag blir det jobb och imorgon är jag ledig igen så nu ska jag sluta klaga :)



<3

Camilla

Klart du ska få klaga lite, jag menar det är aldrig roligt att gå upp tidigt efter man varit långledig. Själv kommer jag ta bussen om 15 minuter och lär inte komma innanför dörren förrän 19.00 i kväll. Långa dagar nu precis innan ledigheten som sagt :)

Camilla

Och nu har jag äntligen kommit hem och hunnit byta om, ätit och varvat ner. Mycket man hinner med på en timme från då man stiger in genom dörren. Återkommer på onsdag sötnos. Ta hand om dig! (Njut av din lediga morgondag)

Eleonore

Va skönt att jag inte är ensam om att börja jobba idag! Kändes det tungt för dig med att gå upp imorse? :)



Hehe tyckte inte heller den såg så god ut :P

kram

Eleonore

Hehe va skönt med en mjukstart :)



Det var riktigt gott med den vita chokladsåsen till, men är nog mer dessertpannkakor då :D

kram på dig

Cissi

Du kommer nog snabbt in i vardagen igen, ha en bra dag på jobbet och njut när du är ledig :)

Eleonore

Hehe ja det är inte fel med dessert till middag :D



Visst verkar det vara en toppenbutik!

Tack för rösten söta du

Camilla

Ja du, nu är jag äntligen ledig och har tolv lediga dagar sett se fram emot. Ledsen att göra dig besviken då jag vet att du ska jobba men du får tänka på dina lediga dagar du haft! Säkert fyllt på med massor av ny energi. Hoppas, trots att det känns tungt det första dagarna.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR