Fredag fredag :)

Skönt med fredag :) Kan tyckas.. mindre kul när man ska jobba hela kvällen.. meeen jag är ju en ny mer positiv människa nu så jag är glad ändå! Och det regnar.. men jag är glad ändå! haha!
Har ju iaf haft sovmorgon idag eftersom jag jobbar sent. Blev långfrukost och lite grace anatomy :)

Imorgon är det spännade saker på g. Men bör inte skriva något om det här.. tror viiisserligen inte att hon det gäller kommer läsa detta men ingen mening att riskera något :P

Mer om det efter imorgon alltså ;)




<3

Elin

Underbart med fredag :)

ISSA.

Det förstår jag! Underbart med sommarlov!

Det ska jag göra :)



Hoppas du får en fin fredag!

Becca

sv: Det har du rätt i. Man borde börja i kassorna på Ikea, då missar man inget!

Jo, den har klart sina fördelar, men det skulle nog bli en nackdel för mig! Och sen har jag bra minne när det gäller födelsedagar.

Eleonore

Ja klart du kan använda juice istället för yughurt, frukten gör drycken tjockare och mer smoothieaktig :)

Annars ka man ju ta lättyoghurt, naturellt eller vanilj :)

Hoppas du får en härlig fredagkväll!

kram

Elin

Tack så mkt söta söta du :)

Lisani

hahah ja det har du helt rätt i:D

Claudia

Tack så mycket, jag är glad att du gillar bilderna!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR