Kakmiddag

Ja igår blev det kakmiddag! Det är inte varje dag må jag säga, och tur är väl det :P haha! Man mådde kanske inte bara bra efter :P Eller..jooo! Det gjorde man nog allt!
Älsklingens kusin tog alltså studenten igår (Hurraa!) så efter jobbet begav vi oss ut till ön för att fira :)
När vi kom dit så möttes vi av först ett helt bord med 10 olika småkakor (alla med roliga små namn!), och sen hittade vi ett till bord med massa mjukakakor, paj och bullar, gifflar, muffin m.m :P Så där har ni våran middag igår då :P Man blev väldans mätt, fick sig ett lagom sockerrus, och blev sen väldigt trött! haha! Men det var det lätt värt bara för att kunna säga att jag åt kakor till middag, hihi! :)

Var en sväng förbi hemma hos pojkens familj också och hälsade på Leo. Han är så söt och snäll, och lekglad och gosig :) Tipp topp! :)


Present från mig och pojken


Här är iaf några av kakorna, inte alla ;P


Och leo måste få vara med också! :)

hihi! :D Glad hund :P








<3

hahaha galna namn på alla bakelser!

Elin

Mysigt med studenten :)

vilka härliga kakor gumman :) vi borde ha cupcake fest någon gång! eller helt enkelt kakfest :)

Nathalie

nu blev jag sugen på kakor:D allt bra idag?

Nathalie

det är bara bra med mig:) vad ska du hitta på idag?

Nathalie

åh vad duktig du är! vad jobbar du med?:) hade jag haft löparskor skulle jag också ta en runda,måste köpa nya! jag har inga planer alls! försöker komma på vad jag kan hitta på men det går inge vidare:P

Nathalie

ok:) ja men precis! ska köpa ett par löparskor när skattepengarna kommer in på kontot!

Nathalie

jag behöver din hjälp! har precis gjort ett par shorts, tycker du jag ska ha nitar på båda sidor? tacksam för svar!

Eleonore

Haha vilka fyndiga namn! Hade gärna gått på det tårtkakaset jag med :D



Ja åk dit vettja! Händer ju massa skoj i stan nu :)

kram vännen

Camilla

Ohlala, här va det godsaker ser jag. Läskas i munnen och armbandet är riktigt fint. Precis min stil!

Tjusiga bilder:D

ElLi

söt hund!

världens finaste hund har du




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR