Klippning

Så är man nyfriserad :) Bidde ingen lugg dock :P Hade en smart frisör som sa att om jag ska ha lugg så vänta till hösten, det blir så varmt att ha hår över pannan hela sommaren och då får man lätt finnar. Och det är ju inte okej :P haha! Nää men hade inte tänkt så, är det någon gång man vill få bort håret så är det ju på sommaren, så luggen får vänta ;D
Blev en lite mer "elegant" frisyr än vad jag brukar ha, är väldans nöjd. Det syns kanske inte jättemycket att det är klippt men för mig känns det att det är klippt! Känns mycket lättare :) Brukar klippa en något "rockig" frisyr annars, väldigt uppklippt med mycket volym och sen ändå ha kvar längden nedtill om man kan säga så. Gillar den frisyren men nu fick det bli något nytt, det är mer ihopklippt om man kan säga så :p Men som sagt, kanske bara jag som ser :P

Ninisen var också med och klippte och färgade, hon blev väldans tjusig som alltid! :D Så nu är vi alla tre som ska till bröllopet i helgen fixade i håret, great! :) ska försöka köpa färg idag också så jag kan färga min lilla kalufs också :)

haha just ja! En annan sak som upptäcktes igår under mitt frisörbesök var att jag har en vit fläck i huvet! haha! Nämen en liten fläck eller cirkel eller vad man ska säka, av mitt hår närmast huvudet är helt vitt. Inte en hel slinga utan bara just inne vid huvudet. Har jag aldrig sett förut vad jag vet :P Min lilla tankefläck ;D Någon mer som har en sån? eller är jag all alones om det? :P


så här har vi the new frip :) Syns det att det är klippt eller är det bara jag som ser och känner det? :P



<3


Becca

Snyggt!



Haha så kommer jag få massa finnar i pannan i sommar!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR