Ny Herman

Igår bakades vår andra och sista Herman :) Vi testade lite nya ingredienser i. Istället för mörk choklad och valnötter hade vi i mintchoklad och blåbär! Han blev väldigt god må jag säga! Har dock ingen bild.. men han blev blåbärig och fin :P haha! :)


<3 

Pernilla

Hej! Jag är med i en foto tävling och skulle bli jätte glad om du ville lägga 1 röst på min bild.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1714



Säg till när du har röstat så att jag kan tacka dig Tack på förhand ;)

Tack så mycket ! :)

Jag tyckte filmen var jätte bra ! :)

Ha en fin dag !

Becca

Herman låter yummie!

Eleonore

Jo vi har det toppen med vädret, strålande sol än så länge! Lite jobbigt när amn sitter i en bil hela dagarna men skönt när man får bara när man kommer fram :D

Haha jag hållermed dig där, man vill ju inte att semesterna ska vara förbi än :)

Malin

Vilken tur att jag laste vidare i bloggen och fick veta "vem" Herman ar hahah var lite forvirrad en stund.

du är BÄST!

Elin

Hi hi :P

pauline

Tusen tack=)

Åh, Herman har jag hört om.. visste inte att man kunde variera honom så dock =)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR