Så drar vi!

Nu sitter jag här och slänger i mig lite frukost :) 8.10 går tåget. Ett lite sorgligt hejdå till pojken som åkt till jobbet har jag hunnit med också, jag ska ju trots allt vara borta i hela tvåå dagar! haha :P
Imorgon blir det bröllop, mys mys! :D
Håret har jag hunnit färga också, lite mörkare blidde det såklart, och en lite rödaktig ton :) Är nöjd, tror det blir bra till imorgon ;)
Men nu ska här packas klart, sen bär det av! När jag kommer hem ska Herman bakas, så kommer ha massor att berätta helt enkelt! Phu! :p

Ha en härlig helg nu i kärlekstider! :D



<3

Erika

Spännande värre:)

Becca

sv: Det är ju jättebra! Det bode de ha på alla arbetsplatser där det är mycket stillasittande!



Ha det så mycigt på bröllopet!

Daniel

Trevlig resa å enjoy!!!

Elin

Underbart med bröllop :D

Linda

hihi okej, dom är bra att hålla i, o helt underbara att dricka ur...handtaget är ju lite speciellt tar kanske ngn kopp kaffe innan man vänjer sig men dom är absolut inget fel på;)

Bra pris nu, kan ju köpa 1 eller 2 för prov;)

Hoppas han tar sig i kragen nu;)

Ha en underbar helg;)

tess

åh mysigt med bröllop!

svar/

nemen! tusen tack :D hihi! glad jag blir!

sunshine

herman? är det en sån där deg som "förs" vidare?? :-D

Camilla

Alltid tråkigt att behöva säga hej då. Nu du kan tro att att jag har fått promenera och det är på gamla vanliga vis, då vi varit i Skåne som du vet och när vi bodde där promenerade jag ju mycket ;) Va nästan skönt att sätta sig i en bil och åka åtta timmar mot Dalarna, eller inte ... Väl hemma och humöret är på topp. Hoppas du haft en bra vecka, trots lite krassligheter, right?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR