sommar

soommar sooommar soooommar! :) Det är så härligt ute nu! Det luktar syrén och nyklippt gräs nästan överallt! Måste fixa en sadel till min nya cykel så jag kan börja cykla till jobbet så man får känna alla härliga dofter hela vägen! :) Tjoho så mysigt! :D



<3

sommar är underbart!:)

Tack :) Jaaa, doftar underbart nu!!!



Lade upp nya konsertbilder nyss och en fototävling kommer sen som du MÅSTE vara med i haha ♥

Eleonore

Åh det är det bästa doften, syrén och nyklippt gräs!

Visst var de lite roliga strutarna, goda med :D

kram!

Emelie <3

Hej snutt <3

Nu har du chansen att bli VECKANS BLOGG hos mig! Du får synas bland tusentals läsare i en hel vecka!



Gå med och tävla! LYCKA TILL <3

Tone

Åh vad mysigt :) Älskar när det luktar sommar :) Här luktar det saltvatten. MMM :)

Camilla

Härligt och jag kan inget annat än hålla med, OM man bortser från de nyklippta gräset och alla starka dofter som tar kål på mig, allergibesvär ;) Men hoppas att tabletterna ska hjälpa snarast, på heltid så att säga. Mys på och ha en suverän helg!

Cissi

ÄNTLIGEN SOMMAR :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR