vart har jag tagit vägen?

Det har varit mycket på senaste och stressen har legat som en tung filt över mig större delen av tiden. Jag oroar mig för allt mellan himmel och jord. Jag har blivit allvarlig och planerande och lättretlig och allmänt trött allt som oftast.. Det blev extra tydligt igår.. Jag har inte skrivit så mycket om det men jag och mina kära pysseljunta människor har jobbat med en gestaltning om sorg, för Sara har haft det som projekt/examens-arbete... och igår hade vi gen-rep inför några av våra pojkvänner.. Jonas var där. Det gick bra och efter fick jag världens adrenalinkick. Jga var speedad glad och hoppade runt och retades med jonas hela vägen hem och hemma också. Det är då Jonas säger det som fått mig att tänka: Jag har saknat den här sidan av dig, det var länge sen du var såhär glad och busig.
Och det var det tamejtusan! Jag har liksom tappat eller stoppat undan en stor del av mig själv.. tydligen.. jag har inte tänkt på det och inte jonas heller men igår blev det så tydligt.. förut var jag sådär jämt.. nu har jag som sagt varit mer allvarlig och orolig.. vi måste handla, vi måste laga middag, vi måste städa, vi måste göra ditt och datt..

Men vart tog jag vägen? Usch.. Nu är det mitt mål framöver, att hitta mig själv och bli glad och tokig igen ;P Inte oroa mig för att ha matlåda eller att all tvätt är tvättad eller att det måste vara städat. Det löser dig! :)

Så tjohjej och hopp här ska glädje spridas! :D


<3


Kul du är med :)



Please, kommentera mina konsertbilder jag slänger upp dessa dagarna. ♥

Eleonore

Hoppas att det blir bra till slut och att du hittar dig själv igen!

Tack vännen, det ska bli så mysigt :)

kram på dig




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR