Glad

Hej!
Igår hade jag en riktigt seg dag, var inte alls på humör och ville bara gå och lägga mig.. men sen kom eftermiddagen! :p

Efter jobbet gick jag med en nervös klump i magen till gymmet, hade bestämt mig för att köra ett joggingpass på löpbandet. Jag blir alltid nervös när jag inte har sprungit på ett tag och för första gången på länge ska prova. Så är det inte med annan träning, men just med löpningen... mycket underligt :p Det var väl kanske lite mer än 2veckor sen jag sprang sist. Men när jag väl kommer upp på bandet och kör igång så flyter det bara! Det gick verkligen bra igår :) Det var inte äckligt jobbigt! Jag joggade i drygt 30min och hade nog fortsatt om det inte var så att det började fyllas på med folk som också ville ha sin lilla del av löpbandets härlighet :p Mycket nöjd med mig själv var jag när jag klev av, klapp på axeln! :D

Efter gymmet bar det av till Ninisen :) Ännu en övernattning hägrade! wii!
Mötte up henne och hundarna och gick en långpromenad medan vi babblade och babblade. Sen en snabbis in på ica för att handla middag och lite gott. Det bidde hamburgare och ben&jerrys half baked :D När vi kom hem märkte vi dock att jag hade lyckats köpa texmex burgare istället för vanliga.. mindre lyckat men inte katastrof :p
Fick även ta en sväng ner till grillen utanför porten då vi inte hade köpt tomater :p och vi fick tre hela tomater som grillägaren hade köpt privat till sig själv, vissa människor är fantastiskt hjälpsamma! tack tack! :)

Sen var det bara att laga, moffa i sig och njuta med en uns av magknip :p och så lite glass på det så var ju kvällens matupplevelse fulländad! :D massa gott! Det var ju trots allt kvinnodagen! Hurra för oss! :D

Lite tv-tittande och på det massa prat när man väl lagt sig :D Mys mys mys!
Ikväll kommer ninas pojken hem, men nog ska jag tjata så jag kan få komma över och övernatta fler gånger :p

Idag lyser solen igen vilket bara det gör att allt blir lite lättare, dock skulle jag ju vilja gå ut och njuta av det också... får ta en liten sväng på lunchen :)

Sen i eftermiddag ska jag träffa mammsen och så ska vi iväg på kör, mycket spännande :)




<3

Nina

Alltså Katarina..Det är helt sjukt att din blogg inte ligger på någon topplista än..den har ju allt??



Okej bilder ligger du lite i lä med men..äh du är bäst! ;-)



<3

Duktiga du!! PUSS

Hur har du gjort för att få sån där säkerhetskod när man lämnar kommentarer?? puss

tone

Tack:)

Ja det är så härligt att springa ute på våren, och så mycket roligare i fina kläder, måste ut och kika i butikerna :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR