God morgon :)

Igår var det en helkväll med övernattning hos nina som gällde. Fantasktiskt roligt ;) Man sover över hos kompisar allt för sällan egentligen.. det är ju kalasmysigt :) det var jag nina och hundarna hela kvällen! God middag (helt klart en 10a!), massa godis, x-box spel och prat halva natten. Precis som när vi var yngre :) Tack för kvällen hjärtat! <3 :)
Kvällen hade varit fulländad om man hade ägt en kamera som man kunde dokumentera med.. Men ska införskaffa en inom kort! längtar längtar längtar! :D

Sitter här på jobbet nu och längtar ut. Ser hur solen skiner genom fönstret.. En perfekt dag för att vara ute. Har precis införskaffat ett par längdskidor. Ett litet ryck jag och pojken fick från min bror och mia. Det hade varit perfekt att ge sig ut i spåren idag och se om man kunde ta sig någonstans :) Borde ju öva lite innan resan till sälen som hägrar inom kort! Bara 5veckor kvar! :)

Men man får väl nöja sig med att se solen genom fönstret idag.. men det är ju iaf bättre än ingenting! Att vara ute är säkert kallt.. och tråkigt och.. alldeles.. alldeles uunderbart! :p men nog om det nu! :)

Efter jobbet idag är det träning med andrea som gäller! Det är skönt att komma igång igen, märker hur seg och trött jag blir i kroppen när jag inte tränar. Det segaste med träningen tycker jag är att så fort man har kommit igång ordentligt och man börjar känna att det går bättre och bättre, då dyker det nästan alltid upp en otroligt ovälkommen förkylning som gör att man hamnar på 0 igen.. och finns det något segare än att alltid börja på noll.? så nu håller jag tummarna för att jag kan få komma igång och slippa förkylningar den här gången! :)

En annan sak jag sitter här och tänker på är att det skulle inte skada om man kunde le lite mer i vardagen.. allmänt och mot varandra. Blir så trött på surpuppor och arga typer. Mer glädje åt folket, det är ju sol och vårmånad för tysan! :D

<3


Vilket härligt morgon inlägg! Låg här i sängen och var sur, trött och tyckte synd om mig själv.. Nu har jag ett leende på läpparna.



svar: Ja... hm nu stod det anonym, men när man klickade på anonym så kom man till din sida.. konstigt det där.

puss

Ja nu funkar det bättre! :) ser det ut så när jag kommenterar eller är det bara bloggadressen längst ner?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR