längtar efter sommar!

Vem gör inte det egentligen just nu, det känns som om man längtar extra mycket i år eftersom vi har haft så otroligt mycket vinter. Om man kan säga så :p Men med så mycket snö under så lång tid skulle det sitta fint med lite vår och sommar nu. Visserligen har jag ju precis återupptäckt hur otroligt mysigt och kul det är att åka längdskidor... och man kan ju kanske inte ha både sommar och längdskidsväder... men är det inte så att man alltid längtar efter det man inte ha för tillfället, sån är jag iaf :p

Just nu längtar jag iaf efter att sitta på balkongen i eftermiddagssolen och bara njuta av värmen! Men just nu är det så mycket snö på vår balkong att vi inte ens kan öppna dörren.. :(

Någon annan som längtar efter det? :)


<3

Madde

Gud jag med, soolen skiner men vindarna är as kalla! Vi har ingen snö var iaf:D Vart bor ni?

Madde

Jo jag bor i skåne:) Här är våren snart (drömmer);P

Jag stannar ;) Startade "Veckans blogg" nyss, så det är bara att anmäla sig i rätt inlägg. Och please, kommentera mina foton jag lade upp nyss ♥ ♥ ♥

Hej!! Fan jag skulle inte sagt att jag ska flytta... Älskling det är 3 år dit, kanske mer! Tänk inte på det nu! Och klart att vi kommer fortsätta träffas fast jag inte bor i sthlm! Jag kommer inte kunna hlla mig ifrån sthlm o min tuss och du får komma upp till norrland och åka hur mycket längdskidor som helst! Synd att vi inte kunde träna idag, hade verkligen velat det, men bäst att vila antar jag.. Nu bakar jag havrekakor och ska slänga in en tvätt, hemmafru? Javisst!



puss

ja jag vill också kunna sitta på balkongen utan att frysa =)

Elina

Hihi tack :)

Gabriella

aa de e jätte synd :(

Linn

Ja herregud vad mycket jag längtar till sommarn. Eller för mig har det dragits ännu längre, jag vill bara ha bort snön. Spelar ingen roll att allt är grått, bara bort med is och sånt!

Jennie

Hejhej!

Vill du ha en ny bloggdesign?

Hör av dej till mej!

kram

Tack söt, kul du är med :)



Åh ja, lite jävla sommar. Jag gick runt i sandaler inomhus bara för att få rätt känsla...

Annelie

Tack snälla du!

Sofie

Jag längtar oxå efter sommar! :D kram

tone

Jag använder min mobilkamera som en "liten" kamera, så har man jämt med sig den :)

Samsung pixation 12 megapixelkamera. Funkar utmärkt när jag inte orkar släpa den stora kameran.



Godmorgon :)

Eleonore

Haha, jag tror vi är ganska många med sockerberoende. Är ju otroligt svårt att sluta med det goda när det finns lockelser överallt :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR