måndag är alltid måndag

Idag inleder jag min 6dagar långa arbetsvecka.. inget man ser fram emot kanske.. men ska försöka att inte tänka på det för jag stressar bara upp mig. så nämner jag det igen så får någon slå till mig! :P

Dagen började väl sådär idag.. mackan jag tänkte äta var möglig och juicen hade en väldigt udda smak.. köket ser ut som ett bombnedslag vilket även "min" del av sovrumet gör... förlåt jonas för att jag lämnade ett kaoskök till dig..

Nu sitter jag på jobbet och håller på att frysa ihjäl. det är så förbaskat kallt! har tre tröjor och en stor halsduk.. men är ändå något blå om läpparna såg jag när jag gick förbi en spegel för en stund sen.. härlig miljö att sitta stilla i... måste sitta och krama ihop händerna för att få blod ut i fingrarna.. toppen..

är bara seg idag.. lite lagom less på allt... men ser fram emot att få träna en stund efter jobbet och framförallt att åka till nina och göra en favorit i repris. ska ha ännu en härlig övernattningskväll! :)

tur man har bra saker att se fram emot! :)

(btw, nu kommer det någon för att se om de kan göra något åt att det är kallt här på jobbet, håll tummarna för att det går att fixa! )

En annan höjdpunkt i vardagen just nu är att jag faktiskt köpt en ny jacka! tro det eller ej ni som känner mig! väldigt fin är den! kanske kan få upp en bild sen :)


<3

Hoppas de fixade värmen! När åkte du hem igår? Pussen




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR