ny måndagshobby!

jaevlar vilket otroligt jobbigt men kul medelpass jag var på igår!! Skulle ha tränat med Andrea (andreakarolina.blogg.se) igår men tösabiten hade gått och blivit sjuk så hon fick stanna hemma och vila. Synd men bra, man ska icke träna när man är sjuk! Även om jag själv kan vara dålig på att lyssna när man inte ska träna.. men försöker bli bättre.. aaaaanyhoooow :p Jag gick då på ett medelpass och jääklar vad jobbigt det var! Andrea och jag har beklagat oss lite över att det har varit lite segt på medelpassen, låtarna är för lugna och övningarna har varit tråkiga.. men igår då.. nu har jag hittat medelpasset som är helt tvärtom! Låtarna var peppande och braa och övningarna var förjäkla jobbiga! :D jag var såå glad när passet var över, både för att jag hade haft kul och för att det äntligen var över, hade inte klarat mycket mer då :p haha! :)

Så jag vet vad jag gör klockan 5 nästa måndag!! :D


Efter passet traskade jag hem till pojken och vi gjorde en kalasgod tonfisksallad. Sen testade vi ett nytt spel på ps3'an; littlebig planet :) såååå mysigt spel!
Efter lite spelande blev det scrubs tills vi märkte att nu är Katarina trött och borde sova för hon kan inte hålla ögonen öppna och tycker att det är väldigt rörande att dr cox är så snäll fast han är en så hårding, fällde nästan en tår för den sakens skull.. såååå det fick bli tidig kväll, i säng till nio. Myycket skönt! Tur man har en pojke som ser när det är dags att stoppa mig i säng :p


Idag är det tisdag, en solig sådan, och ikväll ska jag och mammsen på kör igen och sjunga av oss lite. Skoj skoj! :D

Vad ska du göra denna tisdag? :)


<3


Elina

Hehe :P

Ja inte är det roligt att jobba när det är så fint väder heller :/



Hoppas du får en bra dag :)

Sofie

tackar :D

SANDRA

Sv: Man blir glad av att de alla sommar och vår grejer nu när vi haft så hemsk vinter. hehe. Visst är den.! :D

Jen

härliga vinterbilder!

FLOOSAN

åh va duktig du är, kämpa på

Ida

Härligt med träning och sång! Vilken bra start på veckan =)

Tone

Tack vad söt du är :)



Tyvärr vet jag inte alls mycket om canon kameror. Har inte fotat så värst länge heller ca ett år så har mest kollat upp saker som gäller min kamera typ :P



Haha visst, man kan ju se den 100 ggr och den är fortfarande lika bra :P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR