tisdag

Och snö snö snö... suck! Men som sagt snart kommer våren vare sig man vill eller inte! Jag vill gärna att den kommer hit ganska fort :P

Igår körde jag passet på friskis igen som jag skrev om förra veckan. Helt galet jobbigt igen!! :) Men väldigt skönt att gå och träna igen. Träningen låg nere förra veckan.. jag var alldeles för trött och utvecklade ju mina första migrän-attacker (som jag hoppas var bara något dumt som min kropp provade och inte tänker framkalla igen).. men nu hoppas jag vara igång igen :) Det är verkligen skönt med pass när man ska komma igång. för man behöver bara gå dit och så säger någon åt dig vad du ska göra. Me like! :) Då behöver man inte bestämma själv vilket för mig antingen slutar i att jag gör för mycket eller för lite när jag inte är på humör :P

så egenträningen på gymmet får nog vänta en eller två veckor :)

Igår kom jonas syster på middag, mycket trevligt! :) Hon bjöd in sig själv och det var ju alldeles kanonbra av henne! så nu ska vi bjuda in oss hos henne när vi hittar en lucka framöver :)
Det blev wok till middag och en stor fruktsallad till efterätt :) mums mums!

Idag är det kör igen, som varje tisdag, med mammi :)

Uppmuntran till alla idag: Andas med magen och sträck på er! ;)


<3

tone

Ja den är verklign grymt bra, så skönt också att det krävs många färre än när man gör situps (iaf för mig). Då går det fortare :D

Men tänk på ryggen bara så att man inte gör illa sig :)



Bra uppmuntran, behövs idag :)

När jag kommer hem från fjällresan vill jag hänka på och testa det passet!!



skickar massor med pepp till dig! Puss

Ingen fara, jag var inte direkt på mitt solskenshumör heller.. Men vi får peppa varandra och leta efter vad som får oss att må bäst tillsammans! Jag var ju själv precis där du är både för 4 år sedan och för 2 år sedan så jag vet hur jävligt det är!



Men säg åt mig om jag blir för jobbig, vill bara hjälpa dig och komma med förslag.. Inte kännas dryg! :)



Du är bäst!!



Puss

fy för snö!

Då mååste vi se den!! Ta med till fjällen kanske? om det inte är en bluray för då går det ju inte..

Erika

Hos mig regnar det, bättre än snö iaf :P

sv: nej precs, måste vara så himla jobbigt mentalt och fysiskt för dom små :) Vet ju bara hur det är att sitta på föreläsning i 3 timmar och ta in massa nytt, man är ju helt slut haha :D

Sv: Hehe! =P

Bella

Tusen tack :).. Blir så glad när nya läsare hittar till min blogg. Det blir ju så mycket roligare att blogga då fler läser.

Haft en bra dag då?

Bella

Får jag fråga hur du hittade till min blogg :)?

Verkligen :)



Allt bra?

Ok, låter bra :)

Jo det är bara bra.

Anonym

Tusen tack söta :)

Den kan ha gått hur som helst, men men inget att göra åt nu :P

jenny

tack ska du ha!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR