våren är här! (för att stanna?)

Jag hoppas verkligen våren är här för att stanna nu! Solen skiner och det är så varmt så man kan stå ute utan jacka, en stund iaf :P lyckades få mig en kvart sol på lunchen! Häärligt! Stod där i mina jobbtofflor och en kofta och bara njööt! :) Som sagt, nu får våren mer än gärna vara här för att stanna!

Igår blev det ingen kör. Mamman var lite småkrasslig så vi kör nästa vecka istället :) krya på dig mamma! :)

Jag körde ännu ett medelpass istället, och det var ungefär lika jobbigt som i måndags :p Men är nöjd med att vara igång igen efter förra veckans träningslöshet. :)

Något som jag tycker är bra för att hålla mig peppad till att gå och träna är att för träningsdagbok. Det har jag hållt på med från och till sen jag började träna. Jag blir glad av att få skriva upp när jag varit duktig. Och om jag någongång känner mig som att jag inte tränat på evigheter, kan jag bara ta upp dagboken och bläddra lite och se att jag varit duktig :)
Jag tränar på friskis&svettis, och har nu nyligen hittat en sida (www.traningsdagboken.org) där man kan lägga upp träningsschema och föra dagbok m.m (har inte hunnit utforska den så jättemycket än). Me lika a lot! :) Det läggs automatiskt in där när man har varit på friskis iom att man drar sitt kort, så alla pass man kör eller varje gång man gymmar, hamnar det i ens dagbok. good stuff som sagt :)
ett litet tips bara. :)

Nu är det btw bara en vecka kvar till sälen! :) ska bli väldigt väldigt skönt!


<3

Hej fina!

Min plan är att det är sol och gröt när vi kommer hem från fjällen! Vad sägs om det?



Jag har också tränat igår och herregud vilken träningsvärk jag har i rumpan!!! Ajaj :)

Ska kolla upp den där träningsdagboken, det låter ju bra!



Imorgon blir det VIP kväll på topshop!! Pepp pepp!



Jag tänker springa Vårruset med Anja i juni, vill du hänga på???



Puss

jag hoppas också att våren är här för att stanna!



svar: jag vill vrida fram tiden för att jag helt enkelt är trött på att leva i min ålder. vill att tiden ska gå så jag kan få börja jobba, spara ihop pengar, kunna flytta ihop med min prins, spara till resor osv. :)



kram!

Här är det grått och trist :(

Grönt menade jag såklart! :)

180 kr kostar det, vi vill springa den 2:a juni det är en onsdag och loppet går kl 19.00 på kvällen. Kände att det var ett bra mål för mig, framförallt nu när bröllop inte längre känns så nära.. Behövde ett nytt positivt mål helt enkelt :) Skulle vara kul att göra det med dig! Finns det kanske ett sommarjobb på ditt jobb till mig? ;) puss

Emmy

Det är bra att se vad man presterar. Vi har en tävling på jobbet där alla får skriva upp tiden man lagt varje dag på fysisk aktivitet. Allt som ger pulsstegring och lite svettning ger poäng. Och alla villju vara värst...

Och jag hoppas verkligen att våren stannar. Jag behöver få lite sol på min bleka nuna och definitivt komma ut och springa lite.

SANDRArr

Sv: Ja juste, det ska jag köpa.! =)

Ja det är ju det :)

Nej ingen sol :/ Bara grått! Usch!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR