Bergö

I fredags efter jobbet åkte som sagt jag och pojken till skärgården och spenderade helgen där. Det var vääldigt mysigt! Dock så var vi småsjuka och krassliga båda två så vi hostade ikapp större delen av helgen. Men det var mysigt ändå! :) Det härliga med att vara där i skärgården är att det finns ingen tv och inget annat sådär som man kan göra. Så vi har spelat spel, pratat traskat runt på den lilla yta det finns när solen kikade fram och vi grillade och eldade i öppna spisen, läste lite och bara var tillsammans. Utan massa annat som distraherar :) Mys!

Det var kallt som attan när vi åkte över till vår ö, så alla vinterkläderna på! :)



coola utemöbler! :)



<3

Det blev inget bad för sjuklingarna, det här var det närmsta jag kom :P

<3




Sen Blev det hemfärd på söndagen. Då passade vi på att hälsa på våra kära mammor och fira deras dag! :)
Vi åt middag hemma hos mina föräldrar och hade det bra :)
och i present fick mammorna lite bröd från saltå bageri (som vi åkte förbi på hemvägen) och lite biscotti med choklad :)


En härlig helg! :)

stötte på en snigel sen också på kvällen som får avsluta det här inlägget :)





<3

Eleonore

Gud så mycket ni ser ut att ha haft det! De utemöblerna var verkligen coola, hör de till huset? :)



Hur är det att vara tillbaka hemma igen då? :)

kram vännen

Eleonore

Hihi ja lite mer semester hade inte skadat nu! Hoppas du blir frisk snart iaf :)



Med mig är det bra men har varit ovanligt trött ett tag, kanske har brist på något :) Det ska nog gå över med lite sol hihi



Ha en fin kväll vännen!

kram

Eleonore

Haha ja lite extra semester skulle inte skada! Hoppas du mår bättre snart iaf :)

Med mig är det bra men har känt mig ganska trött på senaste tiden :) Som sagt skönt med semester snart!



Vad hittar du på i veckan?

kram

vad mysigt ni verkat ha det mina älsklingar! längtar tills vi ses ikväll snutt!



puss

Cissi

Jag älskar att åka iväg till vårat "Sommarro" och bara "vara"!

Det ser riktigt mysigt uy :)

Eleonore

Oj stackare, låtter som du inte kommer få en lugn stund! Är det mycket jobb just nu?

Själv ska jag träffa en vän imorgon för att gå på Smaka på Sthlm i kungsträdgården, sen kommer gubben hem på torsdag. I helgen ska vi fira vår 1åriga förlovningsdag :) Ska bli skoj!

kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR