Bröllopsstruten

Nu har jag provat den.. jag vet inte.. den var väl ganska god. Men lite tråkig. Kanske är så negativ mot den för jag var egentligen inte jätte glass-sugen.. men hade ju köpt den så jag ville ju prova.. Nämen ganska god men ingen hit. Kolaglassen var ganska god.. vaniljgalssen med pecanöt bitarna var nog bäst.. Eller vänta, godast var nog den chokladöverdragna nöten som var på toppen! :D Den var mumsig! :) Tyckte nog att glassen var lite för stor också.. (inte likt mig att tycka att man får för mycket glass!!) Nu är jag riktigt mätt iaf :)



Men tycker nog fortfarande att magnum gold är den godaste av nyheterna jag provat hittills :)


<3

tess

jag ahr oxå smakat den där, men jag blev tyop illamående av den.. Tror att det blev lite för mkt chokd, den var så stor...

Hej hunny!! Hur lever livet idag? Är du på jobbet än?

Längtar tills imorgon! Super mys ska vi ha :)

nu ska jag kämpa på med uppsatsen en stund och sen ska jag ut och springa innan det är dags för lunch.

Ville bara säga hej! Så hej :)



puss

Tack för din komemntar.



Den glassen har jag vela prova på eller ärligt vill jag prova alla nyheter :)

Jaaa, älskar ekorrbilden :)



Åh vad de ska ha bröllopsaker nu haha. Gör de samma för mitt framtida bröllop???

den lät riktigt god :D

Liiv

Sv: Haha, för mig är det också självklart att man älskar disney men finns några konstiga människor i världen som inte gör :o

mm, gott med glass :D måste testa B&J nyheten på pinne ;-)

Hoppas du får en grym start på fredagen!

Cissi

Jag måste testa Magnum Gold ;P

Else-Linn

Magnum Gold är så sjukt god :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR