cykel!

Just ja! har inte sagt att jag äntligen köpt en cykel! En riktigt billig sak via pappa :) det är ju det bästa! Då blir man väl kanske inte lika ledsen om den blir snodd som om man betalat flera tusen kronor för den. Nu blev det en cykel för några få hundralappar :) Tack pappa för du fixar åt mig! :)
Dock saknar lilla cykeln sadel, lås och lampa...och några reflexer... meeen det är nog lätt att ordna. Får flöörta lite med pojken bara :)

Så nu kan jag snart börja cykla till jobbet! Wiii! Som jag längtar! Måste fixa cykeln snart snart snart! :)


<3

fan jag måste också köpa mig en cykel..

simone

Häärligt med cykel :D Ska åka runt och kika jag med :)

tjabba! :D



ja men eller hur! :D dax att ta tag i hurtigandan :P

Tone

Åh vad bra, hoppas du gillar. Älskar rabarber :)

HejHej



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

haha ja man kan ju undra var fan det namnet kom ifrån... hihi. men mysigt var det iaf :)

Camilla

Tänk vad en cykel kan göra. Min har stått nere i källaren sen vi flyttade till Falun, snart ett helt år. Inte fått tummarna ur att pumpa, plocka fram den och ta mig en runda. Det är för långt till centrum men till sommaren ska jag försöka rasta den lite.

hanna

sv: har du sett den? :)

hanna

sv: mm! ;)

Fan vad du är bra! Tår i ögat. Ja vad ska man säga, JAG ÄLSKAR DIG MITT BLÅBÄR!

...och jag säger det ju lika mycket till mig själv.. att det är så dumt att man känner så och ändå så gör man det.



Puss

tess

åh jag skulle ixå vilja ha en cykel :D

Eleonore

Härligt med en cykel, skönt att kunna ut och röra lite på sig!



Vilken tur att det var lugnt, är så tråkigt att jobba kväll när det är massor att göra :)



kramar!

Becca

Fick min cykel stulen för snart ett år sedan. Försökte klara mig utan den och tog mammas skrotcykel men det gick inte. Som tur var var min cykel försäkrad så fick ut en hel ny för bara 300 kr.



sv: Detta kommer låta så dumt men min armsvett stinker! Måste vara alla gifter som rensas bort för såhär har jag aldrig luktat innan.

Annars är det den jäkla deon från body shop!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR