Fredag, glada fredag!

Känner mig glad idag, och det är ju inte helt fel. Att kunna känna några känslor när man vaknat vid 5.30 :P haha! :) Nämen glad som sagt. Kanske för att det är fredag? Eller för att vi hade ett väldigt roligt rep igår? Eller för att det ser ut att bli sol? Eller för att jag ska på middag hos Andrean och Eriken med pojken ikväll? Eller, och det här är ju troligast, för allt det jag nämnt tillsammans! :D Nu gör vi allt för att hålla den här känslan hela dagen!

Hjälp mig med det genom att berätta vad som gör dig glad idag? :)

 




<3

Tone

Haha precis, jätte kul spel :)

Hoppas du får en bra fredag :)

ELINA

Aj då! Hoppas du inte blir förkyld.

ELINA

Jag ska jobba, sen vet jag inte :)

Du då?

ELINA

Ok, låter skoj :)

Becca

Det var många saker som gjorde dig glad idag! Kul!



Idag är jag glad för att jag ska gå bredvid på ett jobb, och det ska bli roligt och spännande att träffa nya människor. Sen är det lördag imorgon vilket gör dagen ännu bättre!



sv: Tack så mycket, vad glad jag blir! Mottot tycker jag stämmer in på mig. Försöker förverkeliga mina drömmar så gott som det går.

Piinky

hejhej vilken härlig blogg du har =) vad ska du hitta på ihelgen då?=)



kram

Nathalie

tack!

Cissi

Härligt med fredag :D

Hoppas du får en trevlig helg!



sv: skorna rear dom ut på HM så passa på om det finns några kvar!? :)

Nathalie

finalisterna är publicerade! Gå in och se om du är en av dem:D

haha ja det har blivit rätt mycket på sista tiden!o här handlar det inte om beach 2010 utan mer ett träningsberoende :P men idag ska jag hålla mig borta! måste tvinga mig själv..haha!

Piinky

okejokej de lät roligt =) jadu jag har ingen aning hehe



Kram

Shit, så tidigt hade jag dött :P Några planer inför helgen?



Kommer lägga upp foton från New York sen och skulle bli väldigt, väldigt glad om du slängde dit en kommentar ♥ ♥ ♥

Nathalie

men det kommer en ny chans nästa vecka:) tack för din röst!

Daniel

Häääligt positiv



Njut massor av kvällen nu, ääät massor!!!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR