Glassprovningen fortsätter

Igår när jag träffade Nina för att boka så var det ju självklart att vi skulle ha en glass till det :P Igår provade jag den nya Ben&Jerry glassen från GB.. den med vaniljglass, peanut butter och cookie dough. och så är den täckt med choklad som har cookies bitar i sig.. Jag var verkligen grymt sugen för jag har hört massa bra om den.. meeen... njae.. inte var den god inte... jag tyckte det var lite konstigt med salt nötsmak i glass.. Nä den passade inte mig iaf. Men nu är den provad. Då är det bara att gå vidare i min glassprovnings turné :P
Nu är iaf tågbiljetten bokad till rean i sommar.. hotellet bokar vi kanske idag.. den som lever får se :)
Kören med mor var riktigt kul igår! Du och jag mamma! :D Konserten kommer bli grym! ;)
Idag blir det sent jobb... får se vad jag hittar på nu på morgonen innan jobbet.. kanske en löprunda.. eller bara slappa? :P man får se :)
Vad ska du göra idag?
<3

har bara skola 2 dagar i veckan så det blir inte varje dag :P

simone

Så smarrigt :D

J E N N Y

Jag måste bara smaka den glassen! ;D

alexandra

visst ser den godare ut än vad den är? var liiite mycket salt som sagt :(

AHA, såg inte det här innlägget :D jag älskar b&j, ska äta det nu, hehe. men jag kan tänka mig att det kanske blir lite fel med saltjordnötsmör i, flera har sagt det, men jag måste testa iallafall :D

Ha en jätte bra kväll!

Mikaela

jag tycker att den var jättegod :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR