hihi

Här kommer en liten rolig historia jag fick på mailen :)


En Fe kom fram till det äkta paret och sa...

- Ni har varit ett exemplariskt gift par i 35 år nu, så nu ska jag uppfylla varsin önskan åt er.
- Jag vill resa Jorden runt med min käre make, sade frun.

Fen viftade med sin trollstav...ABRAKADABRA....!
Och vips hade fen två Jorden-runt biljetter i sin hand.

Och nu var det makens tur...
Han tänkte en liten stund och sa...

Eftersom det här kan bli lite speciellt...Och en Fe dyker ju bara upp en gång i livet...

Så...
Jag beklagar älskling, men min önskan blir den att jag vill ha en fru som är 30 år yngre än mig själv.
Frun blev mycket arg och besviken, men en önskan är en önskan..

Fen viftade med sin trollstav igen....ABRAKADABRA!
Plötsligt blev maken 90 år gammal...

Karlar är karlar
Men Feer är ändå kvinnor!


Så det kan gå! :P

<3

Hej och tack för kommentaren! :D



Ja, gratisbio har gett mej biocheckar och snart ska jag lösa in 2000p till roliga presentkort. :D



Lycka till där!

Usch shit, det var tidigt. Brukar du gå upp så tidigt?

Hahah älskar den där!

hahaha vad rolig!

vet inte om min kom fram... heh



Haha vad rolig! :)



Peppelainen skickar jag dig fina flicka! Allt kommer gå bra. Puss

Usch, då tycker jag synd om dig! Hoppas mina foton på "svensk sommar" kan pigga upp i bloggen ♥

Karin

Sv: Lagerhaus och åhlens är väl favoriter. Men kika in på systerlycklig.se också inför din picknick :}

Haha, bra att du blev lite piggare. Jag blev trött haha, måste nog träna snart...

emelie

SV: mmm och muffinsarna blev goda oxå:D ska nog ge mig på att baka bullar i morron oxå, men dom kan ju knappast bli lika bra. Kan ju inte ha tur båda gångerna!

Liiv

Sv: Ja verkligen inga fel, lite extra att shoppa för :) okej, det tror jag du klarar inte så svårt :)

haha den var bra :)

cammie

- kikar in -

Eleonore

Hihih ja du får göra det nu när det är långhelg :D Gud så mycket gott du kommer ha hemma sen!



Det tycker jag du borde! Är väldigt kul men som sagt stressigt. När jag kommer till jobbet hjälper jag till med att göra sallader, och packa till beställningar. Sen förbereder vi inför morgon dagen fram till lunch då en stor rush med folk kommer. När den är över fortsätter jag förbereda, göra dressingar och göra de beställningar som kommer in till kvällen. Sen är det städa som gäller :) Sen är det mycket annat som pappersarbeta som man ska hinna med också :)

Eleonore

Hehe ja det är stressigt, rekommenderar att du jobbar på något mindre café där man kan baka och gå och plocka lite :)



Ja visst är det skoj att testa nya grejer!

Vad hittar du på i helgen?

kram!

hihi ja :)



vad händer i helgen?

cammie

tack! kul att inlägget uppskattas =)

jenna♥

Hej :)

Har en snabb fråga här :)

Vettu någon olja/kräm som man blir brunare av när man solar, T.ex. som morotsolja?

Kom gärna med förslag & priser! :)

Sv: Hahaa, där stötte ni på samma problem. Klockrent och Lyckost. WHY???



Kommer visa mitt bästa komma-i-form-tips snart på bloggen. Väl värt för alla som vill komma i form till sommaren ♥

tess

hihi, den var rolig ;)

TopStyle

hehe =)

sv: ja härligt med fint väder! :)

Else-Linn

Svar: Verkligen vårmys :) Men aerobics blir faktiskt lättare ju fler gånger man går :) Jag lovar! :D

Eleonore

Hihi kanske blir väldigt flummig teater om mn är trött :P

ÅH det låter som en myshelg! Vi skulle haft besök hela helgen men blev inte riktigt så, nu ska vi nog också ha en myshelg :)

kram

svar /



hejsan!

ursäkta för sent svar men jag har inte riktigt haft tid och lust att sitta vid datorn. har lite mycket att göra eftersom jag tar studenten om knappt en månad ^^ haha! sen har humöret slagits ut av all stress så det kändes inge kul att blogga om det skulle bli ledsna och tråkiga inlägg ;p

minns inte riktigt vad vi pratade om senast :/



hoppas allt är bra med dig!

kram

H A N N A

jaa vorre man så vig skulle man vara glad =)

har haft en kanon helg än så länge :) nu har mamma farit hem så det är bara jag o karln hemmma :)hur har din helg varit än så länge?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR