Igår

Igår var det ju kör efter jobbet.. sista körtillfället den här terminen. Konsert på söndag :) Har varit riktigt kul att ha en "hobby" med mamma. Nu när man inte bor hemma så vet man ändå att vi kommer ses varje vecka och göra någonting bara vi, riktigt najs :)
Innan kören strosade jag och mamma runt i lite butiker och vår/sommar shoppade :) Jag hade spenderat en stor del av min dag igår med att glutta runt på lindex hemsida och kolla på alla fina kläder.. och jag hittade på hemsidan en klänning som var så hiiiimla fin... på bilden... När jag kom till butiken och plockade på mig alla fina kläder jag tittat på under dagen och sen gick för att prova blev jag så väldigt besviken.. klänningen som jag verkligen var sugen på och som jag tänkte att den kan jag ha i sommar när jag ska på bröllop... neej iinte då! Det var så mycket tyg så jag såg ju nästan höggravid ut.. jag kunde ha en liten riverdans-show med min underkropp utan att någon skulle se något för allt tyg som bara hängde.. så som sagt.. besviken.. det var samma med alla andra plagg jag hade hoppats på förutom ett linne som fick följa med mig hem.. till jonas glädje.. :P haha! en liten tvist vi har om att jag har på tok för många linnen... kanske stämmer iofs... har väl runt 30-40 linnen skulle jag tro... nästan iaf :P meeen men! :) Det här linnet är ju lite mer som en klänning så det räknas inte :P

Hittade också en fin sommarkjol  på gina tricot. Jag hittade lite fina kläder på H&M också men hann inte handla där för då hade vi kommit försent till kören och det går ju inte :p Får kanske bli ett besök på H&M idag kanske.. vi får se :)

Kör "lektionen" gick bra och det var kul, allt sitter nu inför konserten :) Skulle vara kul att sitta i publiken också så man fick höra på hela spektaklet.. det är ju ingen liten kör vi sjunger i jag och mammsen.. det är en kör på ungefär 1000 pers.. så låter nog rätt bra ändå :) Men som tur är så ska konserten filmas så vi kan kika på den efter. kanske kan lägga en länk här också.. vi får la se :)

Nämen nu är det onsdag och här ska jobbas :P Sen ikväll efter jobbet så blir det ett träningspass bestående av zumba :) Ska bli spännande att se vad det är.. kan ju berätta mer sen om någon är intresserad.. eller.. jag lär ju skriva om det oavsett :P haha!

Ha en kalasonsdag nu!


<3


madde

tackar:D Och jag kan lova att de var super goda och så enkla att variera! Ikväll kommer det upp ett recept på sommarens smarrigaste cupcake;P Så missa inte det:)



Och jag väntar fortfarande på ditt bidrag till cupcake tävlingen;) Då kan du ju vinna alla tillbehör till sommarfesten=)

längtar till konserten! :)

Hihi jag hoppas det :)

Liiv

Sv: Okej, kul :D

Eleonore

Haha blev du så sugen?:P Den ligger på Götgatan vid Skanstull på andra sidan gatan från Åhléns! Underbart ställe :D

tess

index har mkt nysggt just nu =) fråga mej, jag jobabr där hihi

simone

Gooodmorgon sötnosen! Vad startar du dagen med? Här är det Hajkmusik 8kommer du ihåg showen?), haha såå nice ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR