juust ja!

Jag kom på att nu har jag ju också testat Marabou polka och Marabou passion/chili! Tjuhuu, nu är jag inte den som går undrandes längre och funderar över vad det är för gott alla pratar om.. nu vet jag själv hur goda dom är! Mums säger jag bara! :) Iofs älskar jag iprincip all choklad... meen men det var så gott! Gillar speciellt den med pokla-smak! Tipp topp! :)

Så går ni så som jag gick runt och undrar över om dessa nyheter är goda eller inte, tveka inte att köpa en (eller nalla av en kompis) för gott är det! :)



<3

Tone

Det var det verkligen :)



Åh svårt att inte tycka om marabou iof men håller med dig dom är riktigt goda båda två :)

alexandra

sv; det var väldigt gott!

Liiv

Sv: Ja jättejobbigt :o Jag får intala mig själv att jag blir riktigt brun och snygg där på stranden ;) haha. Ska du hitta på idag då? :)

Anonym

Har smakat polka och den var smarrig som satan!



sv: Ja, det tycker jag. Man mår bättre, eller det gör jag, och man håller sig mätt längre. Sen går man ner lite också - vilket inte är helt fel :)

Eleonore

Hej! Va härligt med en datorfri helg, såna kan man verkligen behöva!

Va kul att du också gillade marabou polka, min nya favorit, håller på och jobbar på ett kul recept där man kan använda den :D

Med mig är det toppen, hur är det själv?

kram!

choklad är det bästa som finns :D

Else-Linn

Svar: Ja jag säger till hur man gör om jag kommer på det ;) Då skulle jag spola tillbaka min helg flera ggr om :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR