Morgonpromenad

Ja en morgonpromenad blev det imorse, fick med mig pojken också! :) Även om vi båda är lite smått förkylda och vi sa allt som oftast att det här kanske är dumt.. :P Meen det var väldigt mysigt och jag blev nog ändå lite piggare! :) Tog en promenad igår morse också, kanske ska försöka få det här till en vana.. :) Vi får väl se hur länge det håller :P

Är som sagt lite förkyld.. inte bra.. känns lite lagom segt för jag hade precis bestämt mig för att nu får det vara nog med min tråkiga "jag vill inte"-inställning till träningen som jag haft dom senaste två-tre veckorna.. Nu hade jag ju äntligen hittat en liten gnutta motivation.. Nuu tänkte jag! Nuu jääklar ska jag komma igång... och så vaknar man med den där j**la känningen i halsen.. är det inte typiskt!
Men som sagt, promenera kan man ju fortfarande göra om man inte ligger i feberfrossa och kräksjuka :p
Så nu får jag försöka hålla i det! :)



<3

hanna

sv: videon? :)

Duktiga du!! Bra där hunny, du ser nu har du kommit igång. nu ska vi bara få igång detta åbäke som kallas Andrea så är det lugnt sen. ;) Kul med cykel föresten! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR