motivation

Har någon lite motivation att dela med sig av. Spelar egentligen ingen roll vad för motivation det är eller för vad den ska vara bra till (om du förstår vad jag menar).. Men har på senaste tappat motivationen till lite av varje.. typ träning och bloggen och dylik... kanske bara är en lite svacka iofs.. som har varat så kort att bara jag märker det.. kan vara så :P 

Men om någon har ett bra tips på vad man kan göra för att hitta sin borttappade motivation så säg gärna till :P

tänkte lägga upp lite bilder från helgen inom kort, har haft en kanonhelg iaf så det har peppat mig! :)

I lördags var nina, kim och vovvarna över och vi satt och njöt i solen på balkongen, min bror och mia kom också över och vi grillade och gjorde praliner och glassdrinkar. Riktigt kalas! :)

I söndags var det ju konsert i bergwaldhallen för mig och mamma med kören. Det var riktigt kul, mäktigt att sjunga där med så mycket folk.. både jag och mamma önskade att vi hade kunnat klona oss och sitta i publiken också... men det ska tydligen ha filmats in så på något sett ska man väl kunna se spektaklet :P Efter konserten blev det middag, mongolian barbeque (eller hur det stavas). Gott gott gott! :)

Men bilder kommer som sagt! :)



<3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR