Spenderar helg!

Vart tog helgen vägen? haha! Känns som om tiden rusade fram den här helgen! Sen har även pengarna rusat iväg den här helgen :P Nu har vi inhandlat dom stora sakerna som vi pratat om sen vi flyttade in för 7månader sen. I lördags köpte vi då balkongmöbler som jag skrev om sist. Älskar dom verkligen! Dock har vi ju inte haft sol än så har inte fått testa dom än :p Är lite nyfiken på balkongmattan också, hur fort den torkar upp och så.. Men den har ju dränering under så det borde torka fort.. men jag kan ju uppdatera om det sen :P
Sen när söndagen kom så inhandlades det en ny tv! Det känns helt galet :p Nu har vi haft en sån tv som är mer bred på djupet än på bredden, en sån gammal gammal sak :P Och nu har vi en stor platt sak :) Kalas! :) Sen igår kväll så åkte vi också bort mot Södertälje och köpte ett vitrinskåp som vi hittade på blocket :) Många vuxenpoäng på en och samma helg må jag säga :P Men nu blir det till att ligga lågt ett bra tag framöver.. dock märkte man ju redan igår hur fort man hittar nya saker man vill ha.. nu vill vi ju egentligen ha en ny tv-möbel... meeen det får vänta till i höst eller nästa vår :p haha! :)
Så som sagt vi har vart igång den här helgen! man känner sig knappt utvilad.. skönt att det är kort vecka, jag är iaf ledig från fredag.. måste jobba torsdag :( men bara halvdag! :)
Sen var det ju coctailparty i helgen också.. det var... intressant :P haha! :) Vi kände oss lite malplacerade, lite som om man har kommit till kompisens kompis fest som man inte riktigt var bjuden till :P Men det var många fina klänningar som vi kunde kika på iaf :P och lite läskiga kadetter som ville dansa men vi lyckades hålla oss undan, ingen av oss som kände att vi kunde dansa vals :P
Pojkens syster var där och spelade också! Det hade jag ingen aning om så det var kul att träffa henne! :) Men vi gick hem ganska tidigt.. Men nu har man testat det också :p Får se till att fixa ett eget coctailparty så man känner sig mer "inte malplacerad" om ni förstår vad jag menar.. hm.. haha! jaja!
Igår hann jag föresten också med en shopping-dag med nina! :) Det var grymt kul, har nästan lite träningsvärk i magen av allt skratt :p och nu äntligen har jag (tack nina för pushandet) köpt skorna som jag skrivit om för länge länge sen! :D wihuu! :)
Sen hände det en annan hemsk sak som får mig att skämmas för människor... men det skriver jag mer om sen. Nu lite bilder på helgens inköp! :)
<3

Hot stuff!! Allting allstå men mest du! Ring mig på lunchen om du har möjlighet! Jag vet ju inte riktigt vart det är jag ska på intervju och så.. puss :)

Becca

Big spender där! Fina grejer ni köpte!

Tone

Vilket snyggt vitrinskåp :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR