Fredag för vissa...

Ja idag är det alltså fredag. Skööönt säger väl dom flesta kan jag tänka mig. För mig däremot är det inte fredag.. det är måndag.. iaf om man ska se det i hur många jobbdagar jag har framför mig.. min nästa lediga dag är på onsdag.. alltså om fem dagar.. alltså är det måndag för mig idag och inte fredag.. suuuperkul!

haha! meen det var väl en rolig start på ett inlägg. positivt och glatt! :P haha! nää men det är min jobb helg.. inte bara nöjd med det men så kommer det väl inte vara hela livet hoppas jag.. ;)
Nästa helg är jag iaf ledig. vilket är skönt för då är det inte bara en vanlig dag för då är det min födelseddag! tjihu! :D alltid lika fantastiskt kul med födelsedagar! eller.. egentligen är det väl mest tanken på födelsedagen som är kul.. födelsedagen brukar inte alltid vara lika sådär magiskt härlig som jag tänker mig.. kanske beror på mina skyhöga förväntningar.. men men! nästa helg smäller det iaf :P
så då jobbar vi bort den här helgen så vi kan göra plats för nästa :P haha! :D


<3

Becca

Oh, vad segt att det är "måndag" för dig. Vad jobbar du med?

Becca

sv: Slår vad om att det är roligare än att gå hemma! Brukar det vara "busy" på helgerna? Kom inte på vad det heter på svenska haha.

Du är sötast och bäst och jag älskar dig!

Becca

sv: Aha okej! Hoppas tiden går snabbt då!

SNYGGT!!!! Fan vad bra du är på att fixa och trixa älskling.

Puss

Tryck f5 om du inte ser, då uppdateras det!

Har du tagit bilden som är i headern? Fin!



Klart vi ska! Jag vill ta porträtt bilder.

jag har en fråga till dig också... hehe :P

Tone

Tusen tack, jag tänker inte ge upp men alla fina ord hjälper verkligen :)



Usch visst är det jobbigt att jobba helg och aldrig riktigt få den där fredagskännslan. Hoppas helgen går fort och att du hittar på någtt kul också :)

Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR