tisdag och mycket på g

God morgon god morgon!
Tisdag idag och regnet öser ner.. mindre kul... och jag har en förkylning hängandes över mig.. tungt huvud, små ont i halsen och en snuvig näsa.. inte heller kul..
Meen! Har ändå lite skoj att se fram emot idag :) Efter jobbet ska jag, mamma och jonas mamma gå på "Kör för alla". Det är en gratis provomgång idag så nu ska vi släpa med Ulla och se om vi kan frälsa henne och få henne att gå med oss varje vecka och tralla :) Det är ju faktiskt riktigt kul. Caroline af ugglas som håller i kören är inte så pjåkig faktiskt, riktigt duktig och rolig att ha som körledare :)

Sen efter kören bär det av hem i rask takt. Väl hemma ska jag och pojken ta emot två kissemissar som vi ska vara kattvakt åt till på lördag! :) Det ska bli superskoj och superspännande. Hoppas dom kommer trivas hos oss. Det är tim och carolines två ragdolls som vi ska ha. Två riktiga sötbollar. Det kommer nog bli en hel del bilder på dom. yeey! :)
Så trots regn och förkylning är jag på bra humör! :) tjoho för det!


<3

Cissi

Vilken roligt grej :) Hur var det på kören!?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR