Nytt objektiv och nya uppdrag

Storebroren min har sitt eget företag som snickare. En grym sådan är han såklart ;) P Hansson Bygg heter företaget och det har han väl haft ca ett år nu. Han är så duktig han :)

Nu har jag fått bli lite inblandad i smeten också till min stora glädje. Jag ska vara hans fotograf! Han bygger lägenheter, hus och snickrar möbler m.m. Och han vill ha någon som fotar allt till hemsidan som just nu är under konstruktion. Så där kom jag in i bilden :)
Har precis fått ett nytt objektiv så jag kan fota lägeheter och hus bättre. Ett vidvinkelobjektiv, sigma 10-22 :) Testade det första gången igår i deras nybyggda lägenhet. Det var lite inflyttningstjohej så innan dess fick jag fota lite. Lägenheten är ganska liten men byggd på ett väldigt smart sätt med många compact-living lösningar.
Bilderna blev ganska bra men smart som jag var hade jag inte kollat batteriet så kameran höll på att dö och folk väntade på att få komma in. Så lite stressat var det första gången jag fotade med vidvinkel också. Ska åka dit igen snart och fota igen. Med mindre stress och när det är lite ljusare ute :)
Men här kommer iaf några smakprov..

Smart undangömd garderob

Loftsäng

Utrymmet under sängen

Egengjutet handfat

 

<3


Sweet!! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR