Årets första egenfångade kräfta

mms_img252452559 (MMS)

Årets första egenfångade kräfta


Tone

Tack :)

Haha det kanske man kan, beror lite på hur du vill ha den, det tog en himla tid att pilla med ;)

Åh herregud vad gott med kräftor, det fiskade alltid vi när jag var liten. MUMS

Jag fångade mina också själv. I frysen på Ica MAXI ;)

Tone

Jag ska bara redigera klart alla bröllopsbilder så har jag nog tid att hjälpa dig :) Har du Mac eller PC?

Det svåraste kommer bli att få in dina bilder på hemsidan, vad ska det vara för tema på den? Fotosida?



Jaa visst är utmaningen kul, häng på vettja :)

Nu har jag länkat lite till dig skrutt! Tack för igår!

Cissi

Smarrig!



Vi fångade inte våra själva men kokade själva för första gången, ruskigt gott blev det ;P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR