Kräftfiske

Nu är det snart snart helg. Det första som händer för mig nu är att tuffa ut till ön med pojken. Där möter vi upp pappa och storebroren. Sen jäklar ska här fiskas kräftor! Ut med tinorna (heter det så...?) ikväll, sen blir det upp i ottan imorgon för att plocka upp dom. Så får vi väl se om det kanske blir kräftskiva sen. Hoppas hoppas!

Nu tjatar jag men rösta gärna på min bild här om du inte redan gjort det! Tack! :)

<3

Camilla

Ja, om man skriver som så här ; önskar att du hade hittat tillbaka när jag inte är i mitt kaos. Inläggen blir inte inspirerande, trevliga eller något och tyvärr bjuder jag inte på något leende. Men du? Tack som fan, rent ut sagt.

Jag har röstat så många gånger jag kunnat från alla datorer jag kommit åt, hoppas du vann fina! puss

Cissi

Kräftor är så gott, hoppas ni fick MÅNGA ;P

LYDIA

sv: härligt! :)

nej visste inte ens om att dom använde min bild i tidningen så blev helt överraskad :P haft en bra vecka? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR