Pianokonsert och sista dagen på fototävlingen

Igår var jag och pojken på konsert. Dock inte såndär konsert där man hopparochstudsarochsträcker händernamottaket-konsert utan vi tänkte att vi skulle samla vuxenpoäng och gick på klassiskkonsert. På konserthuset var det, tjusigt tjusigt. Det var Kungliga Filharmonikerna med dirigent Sakari Oramo och pianisten
Alice Sara Ott. Vuxenpoängen bara sköljde över oss! Nämen det var faktiskt riktigt mysigt. Först åt vi varsin grillad macka på Bellmans café och sen var det bara att slå sig ner på bästa plats (Tack Maria!) och lyssna. Däremot får vi nog erkänna att vi gäspade en hel del på slutet, men bra var det.

Idag är sista dagen för tävlingen som jag är med i på Laila Villebecks blogg. Jag hoppas att du som läser min blogg och har sett min bild vill hjälpa mig och rösta på mig :)
Rösta kan du göra här och min bild är bild nr 7. Det skulle verkligen betyda mycket för mig om jag vann och fick chansen att utveckla mitt fotografintresse!


<3

sv: åh, tack så hemskt mycket!

sv: åh, tack för att du sa det! nu är det fixat :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR