Hemma helg

 

Heela helgen har spenderats med mammsen och pappsen! Riktigt härligt, mysigt och skönt! Vi började med bio och middag i fredags. Såg true grit, riktigt bra :) och åt kina-mat. Sen åkte vi ut till eriksberg och där har vi spenderat resten av helgen. I går var jag mamma och pappa ute på en lång skidrunda på isen. Vi prickade in dom två timmar då solen sken, perfa :) Sen blev det mys och middag med efterätt och två filmer. Idag har jag iofs barit "ensam" ute på ön då pojken var tvungen att åka in och plugga.. trist.. men jag stannade hos mor och far. Vilat och tittat på film och ätit god mat. Är rätt jättenöjd med helgen är väl summan av kardemumman! :) Tack mammi och pappi!
Bror min och Mia är ju i Mexico.. och har det bra.. meeen men.. Man ska inte klaga på snö..kyla..och..snö..? Men snart kommer sommaren! :)

Lite bilder från helgen:





<3





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR