Looki looki



Look what I have! Äntligen har mitt paket kommit med med min första fjärris! Kanske det blir ett nytt självporträttsförsök inom kort... :) Jag fick även ett till paket, en bok, i brevlådan. Konsten att ta vinnande bilder - av Göran Segeholm. En inspirationsbok som jag tänkte grotta ner mig i och se om jag hittar något tänkvärt. Kan ju slänga upp en liten recension här sen om vad jag tycker om den :)

Ikväll har vi haft storfrämmande hemma i boet. Mamma, pappa, storebroren och hans sköna dam var på besök. Dom hade med sig kinamat och Harry Potter - Dödsrelikerna del 1. Inte illa för en måndagskväll! Nu ska här kikas på lite bilder innan man helt somnar in.


<3


Becca

Ja just de, du beställde en fjärris!

Låter som en härlig kväll du!



sv: Har lagt upp det jag fick :)

Linafoto

Svar: Tackaaar :D Jag tycker mitt 28-85 fungerar helt okej. Dock seg autofokus.. Du kan ju söka på Tamron 28-75mm f/2.8 Recensioner på google.



Kul med en fjärris :D

Härligt tjejan! Den ska vi leka med mycket tycker jag!! Puss

L y d i a

svar, Tack! :}

Yes, ställde kameran på stativet, använde fjärren till viss del, manuellt fokus, släppte ner jordgubben och hoppades att jag tryckte av i rätt sekund! ;D

Tone

Tack :D

Åh det är jätte kul att leka med självutlösare!!

fjärrutlösare är verkligen guld värt vid porträttfotografering!

Tack så jättemycket, ja visst har hon det :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR