Myspysen



En sån här myspys-pojke hittar man inte överallt.. Man blir ju bara glad när man tänker på honom.. På Kelzosen... Och Viggo.. Myspojkar! Myspojkar till mysmatte Nina :)
Rätt seg torsdag har det varit.. Kanske att man får en mer fartfylld fredag, vem vet! Man kan hoppas på det iaf.

Börjar få lite såndär bloggångest igen.. Man tänker på bloggen mycket.. Man vill skriva saker hela tiden.. Meen man vet inte riktigt vad man vill skriva.. Och man vill inte skriva bara för att skriva något, det ska ju helst vara något som man vill läsa.. Då blir det oftast så att jag låser mig istället.. skriver ingenting om någonting. Men det är väl bara att släppa, och skriva om det jag vill när jag vill. Ska försöka tänka så från och med... NU! ;)

Men nu ska jag sova på den saken. Natti!


<3


Helena

Kom in på din blogg nu och kikat igenom den lite . Mysig och tilltalande blogg du har :)

Svar: Tackar! Ja, men eller hur? :)

Svar: åhh, tack så himla mycket! :)

allt bra? :)

Du är semifinalist i min tävling "Bildboost online"! Se till att din familj och dina vänner går in och röstar på dig!

http://lailavillebeck.blogg.se/2011/august/semifinalister-i-tavlingen-bildboost-online.html




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR