Självporträtt

Igår var det alltså dags. Jag hade tänkt testa det där med självporträtt. Hade blivit inspirerad av lite olika bloggar och bilder och även läst ett inlägg på Elin Keros blogg om hur hon fotar självporträtt. Sååå varför inte testa?
Kruxet för mig var ju då att jag inte har någon fjärrutlösare.. Vilket gjorde hela grejen nåågot svårt. Det är svårt att fokusera på sig själv när man står bakom kameran.. rent utav omöjligt faktiskt :P

Det blev till att ropa in Jonas för en hjälpande hand. Men med en trött tjej och en ointresserad kille blev det som inge kul.. Så ut med honom ur rummet och några sura steg fram till datorn och några bestämda klick senare så har jag nu alltså ett paket påväg mot mig. Ett paket med min alldeles egna första fjärris! :) Wii! Går det som det ska så bör jag ha den på tisdag hoppas jag.


Efter tisdag någongång blir alltså nästa test i självporträtt ;)
Jonas fick till en bild som inte blev suddig och där jag inte bara ser ut som ett hejkomochhjälpmig-offer. Är dock inte så nöjd med håret... Meen det får bli en liten bild som säger "här är jag nu" och om några veckor kanske det kommer upp en ny bild som jag kan jämföra med, en "där är jag då" :P
Så här kommer en liten bild från gårdagen :)

 

<3


Becca

Jättefin bild!

L y d i a

svar, Tack! :}

Du är så jävla SNYGG!!!! Sjukt bra bild.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR