Nystart

Nu var det dags att börja om med bloggen kände jag.. Ut med den gamla designen, in med en ny (tryck F5). Har ju tänkt att bloggen ska vara ett ställe där jag kan få upp lite av de bilder jag jobbar med.. Men det har gått trögt, jag har inte haft någon lust. Men nu gör jag ett nytt försök!

En annan ny del för mig just nu är att jag har börjat plugga! På distans och i kvartsfart. Två kurser som jag har stora förväntningar på. Det är Fotograi - Visuell kommunikation och Digital bildbehandling. Är riktigt nyfiken och peppad. Har inte hunnit se någon lektion än men jag gissar att jag kommer bli inspirerad och förhoppningsvis kommer det synas här.

Så här kommer nu en bild från en fotografering jag gjorde här om veckan, en gravidfotografering med fina Sara och Carl-Johan. Det är många bilder jag är nöjd med så det tar sin lilla tid med efterjobbet. Men jag bjuder på en bild. :)



<3


ÅH vilka roliga kursen du börjat läsa, hoppas det blir så bra som du vill! :)

Tack snälla för gratulationen, vi är verkligen så lyckliga :D

Becca

Vacker bild!



Vad kul att du är tillbaka!

Va fin bilden var förresten, glömde säga det sist! Sånt är så roligt att ha sen kan jag tänka :D

Ja filmen var ju riktigt bra, Persbrandt kan knappast bli bättre eller snyggare för den delen hihi!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR