Elsa

I början på året fotade jag fina Sara, CJ och magen, magen där Elsa låg och myste och väntade på att titta ut. Igår fick jag äran att än en gång få fota Elsa men denna gången är hon en söt, busig och glad liten tjej med mycket skratt och nyfikenhet i kroppen. Hon var ett tacksamt obejekt att fota eftersom hon tyckte kameran var galet spännande och verkade inte vara det minsta missnöjd med att få allas uppmärksamhet under två timmar! Jag tog runt 800 bilder och fyllde mitt minneskort på 16GB så jag hade att göra när jag kom hem. Men satte mig direkt idag och kunde glatt leverera bilderna till Sara och CJ i eftermiddags. Så snabb har jag nog aldrig varit, får hoppas jag fortsätter så! Här bjuder jag på några av alla favoriter! 

 

Åh vännen, de är alldeles fantastiska!!!!

Svar: Tack fining!! :)
Katarina

Söta! Gillar verkligen pussbilden!

Svar: Tack!! :)
Katarina

Vilken gullunge!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR